مقالات مقالات .

مقالات

برای حمل خودروهای تصادفی از چه نوع خودروبری استفاده می شود؟

در این شرایط باید از خودروبر استفاده کرد تا اتومبیل در حین حمل و جابجایی به تعمیرگاه صدمه بیشتری نبیند.
برای حمل و جابجایی خودروهای تصادفی از کامیونت یا کفی خودروبر استفاده می شود. کامیونت یا خودروبر تکی، نوعی خودروبر است که به وسیله ی آن می توان فقط یک خودرو را حمل کرد. معمولا این خودروبرها برای حمل خودرو در داخل شهر و یا در مسافت های کوتاه مورد استفاده قرار می گیرند. در این نوع خودروبر یک کفی متحرک وجود دارد و به بارگیری خودرو کمک می کند. با وجود قرقره خودروبر دیگر نیازی به روشن کردن موتور خودروی آسیب دیده نیست.
در حال حاضر، شرکت های خودروبر از تجهیزات پیشرفته ای برای حمل و جابجایی خودروهای تصادفی بهره می برند. کفی خودروبر گزینه ی مناسبی برای این کار می باشد.
هزینه حمل و جابجایی خودرو تصادفی چقدر است؟
نمی توان رقم دقیقی برای این موضوع تعیین کرد. چرا که عوامل مختلفی بر روی هزینه حمل اتومبیل با خودروبر تاثیر می گذارند. از جمله این عوامل می توان به نوع خودرو، نوع سرویس درخواستی، مسافتی که یدک کش طی می کند و اجاره خودروبر در داخل یا خارج از شهر اشاره کرد. برای مثال هزینه حمل و جابجایی خودروهای سنگین و شاسی بلند بیشتر از خودروهای سواری است. چون این خودروها وزن زیادی دارند. البته نوع و طول مسیر هم بر روی هزینه حمل و جابجایی موثر هستند. بنابراین بهتر است قبل از حمل و جابجایی خودرو اطلاعات کافی را در مورد هزینه، بیمه و ... به دست آورید.
سخن پایانی
خودروبر امید یکی از شرکت های خودروبری است که با استفاده از تجهیزات پیشرفته و با بهره گیری از افراد ماهر و کاربلد تلاش می کند تا خدمات با کیفیتی را به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با این مرکز تماس بگیرید و خودروبر موردنیاز خود را درخواست کنید. خودروبر امید در کمترین زمان ممکن برای حمل و جابجایی خودروی شما در محل حضور پیدا می کند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۳۷:۵۷ توسط:changiz موضوع: نظرات (0)