مقالات مقالات .

مقالات

متخصص درمان ریشه درغرب تهران :

درمان ریشه به این علت انجام می شود که دندان را هرچند بدون عصب زنده داخل دهان داشته باشیم و در کنار آن نیز در زمان خوردن درد نداشته باشیم . همچنین باقی ماندن دندان داخل دهان سبب حفظ زیبایی و ظاهر بیمار نیز می شود . درمان ریشه دندان معمولاً احتیاج به یک یا دو جلسه ملاقات با پزشک می باشد ، اما در بعضی مواقع امکان دارد به دلیل سختی کار یک جلسه دیگر نیز به دوره درمان ریشه دندان اضافه شود .

درمان ریشه زمانی لازم می شود که پزشک تشخیص دهد ناحیه نرم بافت دندان دچار عفونت شود . این عفونت منجر به پوسیدگی دندان می گردد . در این مواقع عکس رادیولوژی به وسیله ی پزشک تجویز می شود و عفونت ها و وضعیت دندان بیمار کامل بررسی می شود ، زیرا این عکس دارای اشعه ایکس می باشد و وضعیت کلی دندان و مشکلات احتمالی را نیز می توان از روی آن تشخیص داد . علائم تشکیل عفونت دهان را می توان از روی لق شدگی دندان ، درد هنگام خوردن و آشامیدن به خصوص مواد سرد و گرم و ... را تشخیص داد . کلینیک تخصصی دندانپزشکی دکتر میترا وثوقی یکی از بهترین و حرفه ای ترین کلینیک های تخصصی در غرب تهران است . دکتر میترا وثوقی متخصص جراحی و درمان ریشه دندان می باشد . کلینیک تخصصی درمان ریشه در غرب تهران خدماتی همچون درمان و جراحی ریشه دندان و ایمپلنت را ارائه می دهد .

 

درمان ریشه دندان در محدوده غرب تهران :

درمان ریشه دندان در محدوده غرب تهران ، از حرفه ای ترین ها و بهترین ها می باشند . با مراجعه به این مرکز به هیچ عنوان پشیمان نمی شوید . درمان ریشه به معنای خارج کردن عصب یک دندان ، تمیز کردن و شکل دادن به فضای کانال است و در آخر نیز برای جلوگیری از ورود میکروب و باکتری به عصب دندان باید دندان را پر نمایید .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۱۲:۱۴ توسط:changiz موضوع: نظرات (0)